Brev:
Kan hun undvære mælk så længe?
27. november 2011
Alder:
8 mdr.
Kan hun undvære mælk så længe?
Hej Helen
Jeg kan se ud fra de madplaner du har lavet til børn på 8 mdr at de får mælk kl 23 og så skal have morgengrød ved en 8.00 tiden...
Ronja får den sidste flaske ca kl 22.30 kan jeg godt forvente at hun kan vente med morgenmad til kl 7?
Kærlig hilsen
Lea